2012. március 1., csütörtök

Az én meterológiai állomásom

Egy korábbi bejegyzésben már írtam Gazdagrétről, "a csodálatosról", de akkor nem említettem azt a fantasztikus élményt, amit a kilátás nyújt a kilencedik emeletről, illetve annak hasznosságáról. Csak kinézek az ablakon és tökéletese tisztában vagyok vele milyen az idő. 
Sőt, még a változások is figyelemmel követhetők. 


 



Balra-nyugat felé- ami lesz.














 




Szembe -észak felé- ami van. 













 


                                               

Jobbra -kelet felé-ami volt. 












Feltéve, ha a szokásos nyugati-keleti légáramlat uralkodik. Ha nem, akkor szabadon választható égtáj, ki milyen időt szeretne.
Persze ezek a képek nem most készültek, csak a meterológiai állomásom pontos helyzetét hívatottak bemutatni. Viszont most következzen pár kép, az idei, februári időjárási helyzetekről.


2012.02.04. az első komoly havazás










2012.02.15. a pár óra alatt átvonuló hóvihar









2012.02.24. reggel nyolc óra- téli szivárvány









Szóval, hívjatok csak nyugodtan,
ha otthon vagyok, pontosabban  megmondom milyen idő van, mint Szilárd!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése