2012. március 18., vasárnap

Vendégségben Págyi Zsókánál








 Págyi Zsóka festő, kerámikus, képzőművész. Több, mint harminc éve festi szépséges pasztell és olajképeit, készíti szobrait. Pár éve Zalába költözött. Most alkalmam nyílt rá, hogy meglátogassam otthonában.
Mert Ő a megtalált, bár igazából soha el nem vesztett barátnőm.
Negyvenöt éve nem találkoztunk.
Nyakamba ugrott, megölelgetett. Ugyanolyan fülbevalót és gyöngysort viselt, mint én.






Árad belőle a szeretet, harmónia és nyugalom veszi körül.
Minden munkájába jó adaggal beletesz Önmagából is, mégis rengeteg energiája marad.
Sok-sok képet készítettem munkáiról, itt a nekem legjobban tetszőket láthatjátok.





















































Úgye, milyen szépségesek?
Ha még több alkotását szeretnétek megnézni, vagy többet akartok tudni  Zsókáról, olvassátok el a honlapját.: http://www.pagyizsoka.eoldal.hu/



És végül a híres "Kék Madár". Zsóka hitvallása és védjegye.






" A Kék Madarat nem kell távoli országokban keresni. A Kék Madár mindig velünk van, ha szeretjük egymást és örülünk az élet kisebb ajándékainak is. De mindig elrepül, ha bántjuk egymást, ha irigykedve
figyeljük egymást örömét. Mert a Kék Madár maga a boldogság és kalickája az emberi szív."


Zsóka sok-sok Kék Madarat alkotott életében, én is kaptam Tőle egyet.
Egy ilyen dagit, amilyen a képen is van.



 

De bocsi, Zsókám! 
Elhoztam még egyet, a saját kalickámban.





2 megjegyzés:

  1. Kedves Mari, Zoli! Nagyon jó volt veletek! Remélem, hogy hamarosan újra találkozunk! Mindig várunk! Puszi:B, L, B
    Ui: Feltetted a kacsás játékot a fürdőben. Azóta naponta többször kell feltennem és mindig tudatja velem a Tündérke, hogy "Ma néni fel." :D :D

    VálaszTörlés
  2. a színek nagyon jók, a művek sugározzák a szeretetet,a jóságot. itt aztán van flow!!!! sajnos még nem hallottam zsókáról,próbálom pótolni a hiányosságot.
    t.marcsi

    VálaszTörlés