2012. március 19., hétfő

Korai tavasz Zalában








 Előző blogomban olvashattátok, hogy a hétvégét Zalában töltöttem egy kedves képzőművész barátnőmnél, Págyi Zsókánál.







 Az időjárás igazán nagyon kegyes volt, még a vártnál is ragyogóbban sütött a nap, melegebb volt a levegő.
Amikor éppen nem Zsóka műtermében lábatlankodtam, bejártam a környéket, a mezőket, erdőket.
A fák még elég kopaszak,a fű még gondolkodik egy kicsit, de vitathatatlanul itt van a tavasz!



Kora reggel a tyúkudvarban


Egy a sok száz apró zalai falu közül



Benézünk vagy kinéznek?




Lali, a féltékeny. Szerinte mindenki az ő tyúkjaira "hajt". Különben mit keresnének a tyúkudvarban?



Várják, hogy újra használja őket valaki.




" ...kékítőt old az ég vizében"



Vajon hányan ittak hűsítő vizéből?



Új gazdára várva



Jellegzetes zalai ház- középen a "kodisállás". Ott állt alamizsnára várva a koldus.




Lehetne már végre nyár!



Nekünk is tenni kell valamit a boldogságunkért. Tegyük ki kertünkbe a kék madarat.



Az "igazi" madaraknak pedig itatót, hogy madárcsicsergéstől legyen hangos a kertünk.   








Remélem, kedvet kaptatok egy kis kiránduláshoz,  kertészkedéshez?




1 megjegyzés:

  1. én is szeretem a zalai falvakat,de még tavasz elején nem láttam. főleg nem a te szemeddel.tetszik az egyszerűsége,nagyszerűsége. szívesen böngészem a korábbiakat is.majd azokhoz is fűzök pár szót.a ritka hóvirágról is teszel fel képeket?
    t.marcsi

    VálaszTörlés